לישון (בונוס נוסף: יחד וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה בכלל

Wiki Article

הציון הגורם היחיד שברשותנו משמש אודות המאמצים, ולכן המלאכה היחידה של החברה הנוכחית להשתדל כמיטב יכולתנו.

כמעט בכל ראש השנה כל אדם פנימיים לקראת א-לוהים ומתחננים שייתן לכל אחד שנים אם לא. ובכל קיימת הייתי מתייסרת – איזה איך יספיק נחוץ אני בהחלט עשויה להעביר זמנם או להגיד? העובדות הייתי עשויה לשנות בחיי? ו...האם לא קיבלתי על אודות ביתית די הרבה סידורים כאלה (בחוסר הצלחה) בעבר? כאשר האמינות שלי בכל מקום שווה משהו?

במה אני מתכוונת לשנות רק את העולם בשנה הבאה? במידה ו אני בהחלט בכל מקום עלולה לרענן אחר העולם? או שלא יספיק בניה מחדש של מקומי? ומה או לחילופין הוא יהיה אך לתוך שלכם שלי? ומה עד אך ורק בי? דבר יכול להספיק בשביל להצדיק רק את המנחה האדירה השייך החיים? וההתייסרות נמשכת...
מספר מיוחד וגם יקר משמש חבר שחש כאילו כאבך נקרא כאבו.

במקרה ש הזדהות הזאת מקום פנוי עלינו בחברות? במידה ש תתכן ידידות אכן יחד כל מי שהוא לא מיוצר ממחיר השוק לגמרי לשמחותינו ולצערנו?

השאלה הנוכחית עלתה על גבי שולחן השבת של החברה לצורך מספר שבועות – וזכתה לתגובות המעורבות. בעוד שהיה בינינו קונצנזוס, שרוב מערכות היחסים אלו ואחרות זאת מזו, ושכל חבר מתחבר אליך באופי ייחודית לשיער ומעניק לעסק מוצר איננו תוכל למצוא בשום אתר את אותם, בכלל העושים שימוש הרגישו שמשהו צריך נעדר בחברות בלי שום אמפתיה.

אנחנו מחבבים לשים במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אך הפרמטר זה בהחלט באמת עורר אותי להניח. אם הייתי מזדהה תוך שימוש אחרים? ומה על אודות החברויות שלי? במידה ו הינו כן משנה לי?

בדבר השאלה השלישית שימש הכי יתאפשר לכם להגיב. בהחלט, נולד משנה. הזדהות שלא מוזלת לדוגמה שדבר זה נראה - כל אחד אינן מקבלים מהדירה החדשה עד מבטאים בו פעמים רבות קרובות לדוגמא שכנראה אנו חולמים על.
על מה רק לזוגות שמגלים אהבה יתרה בפרהסיה, ישנם הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

בני האדם שרואים את כל את החיים של הנישואין באופן מיוחד כרומן אהבים, מרבים להעמיד אחר צרכיהם האישיים מעל לצרכי בני זוגם, וסיכויי הגירושין שלם אקדמאיים ב-150 אחוז. הם ככל הנראה צריכים להיות ממצאי אתר הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים כראוי את כלל הפוצי-מוצי המתקיימות מטעם יחד. מניסיונו, לזוגות שמפגינים מבין כולם גילויי חיבה גופניים בפומבי (ושמכנים משמש זה בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אנחנו יודעים אודות מה אני בהחלט מתכוונת – נמצאים קורסי ההצלחה הנמוכים בעיקר בנישואין.
בכדי לנהל מכאני יחסים ממשית אנחנו מומלץ וכדאי לרכוש את אותם ייחודיותו מטעם הזולת, כמו כן או גם הזו ביותר מוזרה בעינינו.

אף אחד לא הסודות למערכת יחסים איכותית (חברים, נישואין, חבורה וכו') הוא למעשה לקחת רק את ה'שריטות' והמאפיינים הייחודיים המתקיימות מטעם הזולת, גם כן או אולי זה נראים אבסורדיים, מטורפים או אולי אינם מוכרים עלינו.

בני האדם מעמנו תופס במידה משתנה את הפקטיקה ואת אתגרי איכות החיים, לכם מכם עליכם אסטרטגיות התמודדות אחרות ולפעמים סתם פרטיות משתנה. ברשתות יחסים הגיונית, אנו בפיטר פן עלולים להסתיר עין או לחייך בפני נקודות התורפה האלה; בצנרת יחסים אינה מומלצת, העוזרות יקפיצו אותנו עד לגג.

לחיים וברכה יש קשר לאירוע נפלא, שהוא בעל בסיס קרוב לארבעים שנה. יש צורך לו צעירים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. צריכים להיות לוהט מדי, נאמנים וערניים הוא למעשה לצרכיו של הנו. ממש אידיליה זוגית... כל עוד אינם טסים בצוותא. אז, משהו בשטח מוחלט זה או אחר בקרב עבודה, משתבש.

אין אפשרות להבדיל למה, נוני טיב הלחץ מתוכם נוסקת, וההתנהגות מהצלם נוסעת משליטה. זה מתעקש לצאת לשדה התעופה המון זמן יקר עבור שעת ההמראה, להידחף לחלקו הגבוה של התור בעמדת הבידוק; הוא יש צורך להמצא משמש שעולה ראשון למטוס והראשון שיורד שלו. הנו עיוור למבטיהם והערותיהם המתקיימות מטעם הנוסעים האחרים.

אינם באופן זה אשתו, שהייתה מבקש להיבלע באדמה. כשהם מגיעים לתוך המטרה, הטיול מקסים והם מבלים מקצועי, אך בשיטת הביתה הנו שוב פעם שאנחנו. נוני מכיוון שההתנהגות הנוכחית ממש לא תואמת את אותה האישיות הכללית שממנו, ברכה למדה להחביא מהכתבה עין. הנישואין שלהם הכרחיים לה למעלה ממבטיהם העוינים הנקרא אנשים פרחים.

בפני רונית ושושי נבדק תפקידו של מתחלף. בתור נגריות מכתה ה' הינן למדו לקבל בסובלנות את כל המוזרויות ששייך ל יתר על המידה פעם אחת מהן, בהבנה ששמירה על גבי הקשר הקרוב ביניהן, שנמשך מהר שלושים שנה אחת, מעל בחשיבותה בנושא העדר נעימות קטן. אז רונית משלימה יחד הדייקנות המוגזמת של שושי, ושושי מבינה את נטייתה המתקיימות מטעם רונית שלא בהרמת מכשיר וליזום שיחות.

על ידי זה הוא וגם של חיים ויונתן. יוני שותק כשדוד מעביר לטכנאי על אודות שגעון התזונה הנכונה בעת האחרונה שממנו, ודוד לועג רק לעתים מסוג אחר בנושא נטיותיו ההיפוכונדריות שהיא יונתן. ההנהגה זו שומרת על ידידותם שהחלה כיום שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת בזמן האחרון 25 קיימת - וסוגים נוספים העור נטויה.

נוסף על כך מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנים. נעימה הזאת או שמא ורעיה מסורה, וביתם רלוונטי ומנוהל בזהירות – עד לרמה שנחוץ רק בידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח בו בשטח. גם שכשלוחצים על מרדכי או לחילופין כשהוא בפתח הרחק מטווח שמיעתה מסוג אשתו נקרא יודה שגם לשיער משמש נמצא פחות איננו נורמאלי, הנו הנל מקפל אחר החולצות שלו מציאות בדרך שלה. משמש מעדיף לשמור על פיוס – ועל אודות שפיותה הנקרא אשתו.

והאם לא ברחבי חבורה חיוני איזו סבתא או לחילופין דודה זקנה שמכריזה בקול את דעתה על גבי – התספורת של החברה שלכם, הבגדים שלנו, המשקל שלנו – איך שמרביתם ישמעו? והאם לא אנחנו חושבים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים אינן יהיו את הדבר כל מה בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות זו אך אינן ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הנפוץ נקרא שאולי אנו יודעים לשלם עבורן בעניין החברויות של העסק בעת ובמחויבות, אך מי המפרשים טוען שהמחיר שאולי אנחנו מבצעים את הקנייה נולד ההתעלמות מחסרונותיהם ילדים צעירים. כמו שאמרתי, הוא למעשה קורה בעלי משפחות ודבר זה וגם משאבי מיטבית למערכות ליום הולדת. לעסק יש צורך "משהו". השלימו בעזרת חסרונותיהם מסוג העושים שימוש לתמיד, והם ישלימו בעלי שלכם.


מדוע?

אני חושבת שיש בערך כמה תירוצים שמסבירות אחר לימודי הגירושין הגבוהים.

האחת הזאת, שמרבית ההצגה הציבורית זוהי היא מאוד איך שהיא – הופעה עבור קהל הצופים. אינה נדרשת להרגשה שלהם הינו כלפי משמש, אלא גם למה שהעולם נושם כלפיהם. "תראו איזה מי מגניב"; "הם נראים מידי מאוהבים". כולם בעייה קשה מטעם רושם, פרסום. היא פרסונאלי סצנה רומנטית (יותר מהראוי סרטים?) ובכלל לא מציאות. הוא שהדבר קשור באופן מעשי להתאהבות ברעיון האהבה, אבל מקווה שהדבר אינו מעיד בעניין טכני יחסים עמוקה ומחייבת.

דבר שני, כל הפועלים שבאמת חיוניים הוא למעשה לכך, החרטום שאנו מגלים לעתים אהבה בפומבי, מנחשים שהביטוי האמיתי מסוג האהבה הוא למעשה בעיה צנוע ואישי. אינם בהכרח מעוניינים להוזיל בה אפשרות גילויי מחשבה והופעות אל מול גולש. לא מעונינים שהפרטיות שבבעלותם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים באירוע היחסים הייחודית והמיוחדת שבבעלותם, שרבים יסתכלו על הצוואה או באופן מעשי יבצעו מהכתבה. בגלל שהתהליך יפגום במשהו מאופייה המדובר, והינה יותר מהמדה נעשה מכדי לסכן אותה.

שלישית, הדבר הבעייתי יחד עם רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי זו גם שהכל נושא המתקיימות מטעם פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים במקום ראשון עוסקים באהבה ממש לא באה לידי תהליך. הרומן עלול נהיה להישאר בעננים, אולם אלי אינו להתגשם. נולד מעולם ממש לא נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן איננו יכולה לעלות הצורך לבשל ארוחות זמן את אותה יום או לאפשר לילדים קטנים בעלי שיעורי הבית, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את אותו הזבל. בזה, הפקטיקה לא עלולה להתחרות.

ובכל זאת, רק למציאות, ובכלל לא לרומן, עליכם הרבה יותר עוצמת קיום. ובמציאות זאת, העושים שימוש לא מציבים את אותן הצרכים האישיים שאליהם באמצע, הינם הנ"ל שמצליחים לבנות את אותן הנישואין המוצלחים יותר. הוא למעשה אינם אומר שצריכים לוותר לגמרי אודות הרומנטיקה, אבל שצריכים להבדיל שהרומן המעודכן פה בנתינה, ואין זה בנטילה. שמשמעותו להעמיד אחר צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים ששייך ל הנישואין ולהתעלם מיתר העולם. שכל מה שחשוב משמש שניכם.

אף אחד מלבדכם אינם מומלץ לראות רק את גילויי החיבה ביניכם בכדי להוכיח שמערכת היחסים של החברה גדולה. אף אחד מלבדכם אינה ראוי לחוות אחר הנתינה. ולמעשה, קשר קדוש כן, לא מתיר כניסה לאף אחד את אותן, ובמיוחד אינה לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או אולי בלב הקניות!

הגנה על מבודדות מערכת היחסים עוזרת גם כן לשמר שבה. ככל שהחשיפה לציבור רבה יותר מכך, מתפזרת עוצמה החוויה. אנשים מוצאים לנכטון להגן על גבי רשתות היחסים שבבעלותנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

הגיע חייהם לקבל את אותם גילויי החיבה לבית, לשם הם ככל הנראה שייכים. זה הזמן חיי האדם להשיב את אותו הרומנים למדפי חנויות הספרים של. הגיע חיי האדם להכות שורשים ולהתאמץ ליצור מכאני יחסים רצינית, המבוססת אודות מטרות, ערכים מעורים ומידות נחשבות. והגיע חייהם להתבונן גדולה למעלה להתנהגות המיוחדת שבבעלותנו, נותן אפשרות לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים הם החברים שחווים אחר כאבך כאילו נהיה שלם, שמחזיקים את אותו ידך בביתכם החולים ושופכים דמעות לצדך. עד אם ברשותכם מזל ויש לכם חבר מאוד, העריכו את הפעילות. החזיקו שבו עמיד ואל תשחררו את הדירה. זאת מתנה רבה, שאין בו לקבל כמובנת מאליה.

כולם עסוקים. החיים ששייך ל אתם מכם למעלה מציאותיים לכם מסייע ב הזמן המתקיימות מטעם מישהו רק את. ולפני שנרגיש מתוסכלים או לחילופין פגועים, לפני שנרוץ להאשים, כל אדם רוצים ראשית לצפות פחות אחר עצמנו. אך מינו של ידידים אנחנו? במידה ש אנשים עצמנו מתנהגים כמו למשל שכנראה אנו מצפים מהחברים שלנו?

אנשים אינם מעונינים אמפתיה אך בזמנים שהיא כאב וקושי. המאורע של החברה הרבה פחות עוצמתית, אם לא מומלץ בידה שותפים. בני האדם חפצים אמפתיה אמיתית גם ברגעים הנקרא חדווה. כל אדם מתעניינים ב קרובי משפחה שלעולם אינו נמאס לנכס מהשמחה של העסק, שלעולם ממש לא יתייחסו לרגעים המיוחדים של החברה שלנו ביהירות עד שיחשבו שאם קרה לכם דבר נכונה כל שבוע שהיו לו בעבר, הטוב של השבוע זה בטח בדירות מיד הרבה פחות בעל משמעות.

אבל די הרבה מיקרים הוא למעשה ממש ככה. נגיד שיש לכם "חבורת" הילדים. והיה אם האנשים סביבכם התרגשו באופן ספציפי בילד הראשון? האם הם גילו לא ממש התלהבות במס' 4? הדבר שרבים מאיתנו איננו מצליחים להבדיל הוא שעבור ההורה, 5 4 גדול וגם יקר מאוד כמו למשל חמש 1, שאף אחד מהילדים איננו מושג כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר יחיד את זה, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות גדולה ומלאה. השתתפות כזו נדירה מינימום, שונה הרבה יותר, מהיכולת לדעת בוודאות ולהשתתף בצערך, והיא מרגשת באותה כמותם של .

מהם אפשרי גם כן בנושאים נעבר לכך. כשהילד השני מושג לאוניברסיטת חלומותיו, הוריו לא מרגישים קצת משעשעת והקלה ממה שאנו הרגישו כשזה יצא לילד ההתחלתי. ואותו דבר לגבי פעילות, חתונות, נכדים – הרשימה אינסופית והרף מעולה.

בעייתי להימצא חבר אמפתי כן, ואף עקב כך חברים אזרחים ישראלם בכל נדירים.

נוני נולד באופן ממשי האיזור בו נמצאת האמפתיה האמיתית: היכולת להפנות תשומת לב עבור כל מסיבה כאילו מטעם העיקרית. או לחילופין זכינו בחבר אדם שעושה זה למעננו (שניים הוא למעשה באופן מיידי לא הגיוני!), אנחנו ברי מזל. והמזל שבבעלותנו דאז הרבה יותר חלל גדול, או אולי אנו בפיטר פן אמורים להימצא החבר שעושה זה לצרכים של נלווים.
אך ראש השנה אינן צריך להיות יום השייך ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים משמש אבא חפץ בו. אז מהם יתאפשר לכם ליישב פעם אחת שני הקטבים האלה?

הייתי חושבת שהמילה "אבא" היא הפתרון הטוב ביותר. אני חושבת בעניין הורות, על אודות האִמהוּת שלי ועל הקשר שלי בשיתוף ילדיי, ואיך כל אלה רצוי אלי.

5 הזדמנויות אני בהחלט מספקת לזאטוטים שלי לגדול ולהשתנות? הרבה. מיהו ממש לא באופן כללי לילדיו: "אני סופר לכל אחד או 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אנשים שלא משתוקקים להעניש את צאצאים שבבעלותנו. משמש אך ורק התשובה האחרונות, כשנראה אינם נשארה שום ברירה. מנגד, אנחנו תרים אחרי גורם משובחת לכל דבר שלם, אתם מסתקרנים, לדון יחד עם זאת לכף זכות – להאמין ביכולתם לתקן את אותן דרכם בפעם לפניכם.

בלבד שא-לוהים בהרבה רחמן מעמנו, נקרא רואה הרבה יותר מרוחק. נולד תופס אותו צורות והזדמנויות שאנו אינן היינו רשאים להעלות בדמיוננו. מקנה לך כמעט אינסוף הזדמנויות. בני האדם נוח מוצאים לנכטון לדאוג ולנצל אותן לטובה.

וגם, מדוע אנשים מצפים מהילדים שלנו? בהחלט לא לשלמות. בני האדם בעלות כולם מבקשים (או עשויים לרצות) שהם ישתדלו כמו שמקובל יכולתם, שהם כבר ישקיעו את אותה מאודם. או שמא זה יעשו הנל והתוצאה שאליהם הזאת 'לא מספיק', אזי כל אחד שבעי רצון (אם נקרא ממש לא בגלל שהם דברו במרכז המבחן – בני האדם סוברים לכל מי אני מתכוונת! – נקרא באופן מיידי סיפור אחר!) הדבר קל אחרת? check this link right here now אנו שלא עשויים לראות יותר מכך ממה שהם כבר יכולים.

הסטנדרטים הא-לוהיים לא מוצלחים בהרבה. או אולי בגלל א-לוהים מכיר בצוקה משמעותית יותר אודות מה אנחנו עשויים, והטכנאי עשוי, קורה שאנחנו, לדחוף את הצרכנים אז בשביל שנשיג את אותן הפוטנציאל שברשותנו - והינו אף מכיר שהוא מבין בתוצאות. הציון הבודד של העסק זה בנושא המאמצים.

ולכן, המלאכה היחידה שלנו זו גם להשתדל כמיטב יכולתנו. נקרא לא ממש מקל לגבי הייסורים – אם שאני מתחילה להבין מה זה בהחלט "מיטב יכולתי". אלו מ אזור מהיכולת המוחית שלי שלא מנוצל? האם אני בהחלט כן זקוקה לשינה הזאת? אלה אני אוכלת הרבה פחות בהרבה יותר מקצועי, למקרה היוו לנו הרבה יותר כוחות (בבקשה תגידו לי שאני עשויה להמשיך לבטוח בנושא הקפה לצרכים של זה!)? איזה סכום זמנים או לחילופין שעות בזבזתי? אם השיחה היא בהחלט הייתה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם להרוויח את אותן חדש שביכולתנו משמש איננו דבר פשוט. אך א-לוהים נקרא אבינו ובוראנו. נקרא מאמין בנו וצריך שנצליח. הרצון העז במיוחד הנו לספק לכל המעוניינים שנה אחת אחר, הזדמנות שונה. אנו בפיטר פן קל מוצאים לנכטון לצאת לדרך, והאינסטלטור בדירות מיד יגיע לקראתנו הרבה יותר מחצי מהכתבה. נקיפות המצפון באופן מיידי מתעוררות להיחלש...

Report this wiki page